FANDOM

Prieš laikąRedaguoti

Galaktikos pradžiaRedaguoti

Tai pats svarbiausias įvykis Matoranų visatoje. Didysis Katalizmas buvo laikas kuriame Teridax užbūrė Mata Nui, užmigdydamas jį amžinam miegui:

Anksti Bionicle visatoje, Makutų brolija buvo organizacija atsidavę paklusti Didžiajai Dvasiai Mata Nui ir ginti Matoran žmones. Tačiau, Brolija ilgainiui tapo dališkai korumpuota nuo Šešių Karalysčių Lygos įtakos , ir tikėjo kad jie gintų Matoranus geriausiai juos užkariavus. Bent jau vienas narys, Teridax, buvo piktas pagarbumu kurį Matoran žmonės teikė Mata Nui.

Teridaxo planas, paremtas visos brolijos, buvo užpulti Mata Nui su virusu kuris Didžiają dvasią užmigdytu amžinu miegu, duodant Teridaxui laisvę užimti vietą kaip Matoranų susižavėjimo objektu.

Tuo metu, Mata Nui žinojo koks yra rengiamas sąmokslas prieš jį, bet tuo metu buvo per silpnas ir sužeistas tą sustabdyti. Vietoj to, imėsi atsargumo priemonių kad the gamtos dėsniai veiktų kol jis miegotų, ir pasirūpino kad jo pakalikai pasirodytų ieškoti Matoranų ir galiausiai jį prikelti.

Po 300 metų nuo to laiko kai Brolija užpuolė Mata Nui su virusu, Mata Nui ištiko koma.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki